Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Monday 12 May 2014

NUTRIFERON- Membantu menghilangkan rasa sakit tekak dan lemau

Assalamualaikum w.b.t. alhamdulillah. Bertemu lagi kita. Kesan daripada pergi kenduri semalam dengan cuaca terik, tanpa baring. Hari ini mak yong lemau. Hahahha. Bangun pagi dengan tekak sakit,batuk. Tahankan je dulu. Bila dah tengahari, saya telan sepeket NUTRIFERON. Tidur sekejap lepas Zohor dan bila bangun,alhamdulillah, sakit-sakit makin kurang.



Meh tengok sikit apa kelebihan NUTRIFERON ni

MENGUKUHKAN SISTEM IMUN DALAM MASA 3 HARI.
- Satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian  telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan memperingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan badan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh T Cells, B Cells dan makrofag.
MELAWAN KANSER DAN TUMOR
- Interferon semulajdi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkkan immnunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari itu ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.
MELINDUNGI DARI INLUENZA
- Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selsema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.
MERINGANKAN STRESS DAN KELESUAN
- Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.
MELAMBATKAN PENUAAN
- Formula unik NUTRIFERON merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Jesteru sel-sel akan menjadi lebih sihat.
MENGURANGKAN INFEKSI OLEH PESAKIT-PESAKIT HEPATITIS B & C
- Keberkesanan NUTRIFERON dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan seperti kembung perut, rasa mual, muntah dan lain-lain kepasa pesakit-pesakit Hepatitis B & C.
MEMPERTINGKATKAN MENOPOUS
- Hypertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah, dan masalah lain berkaitan menopous akan menjadi lebih baik.
MEMPERTINGKATKAN PMS
- Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.

Kalau nak tahu, formula untuk menghasilkan NUTRIFERON ni sangat-sangat istimewa sebab kajian sahaja memakan masa 40 tahun. Wow..sangat la lama kan. Sebab itu ianya adalah antara produk mahal yang setanding dengan kesan dan kandungan bahan-bahan untuk hasilkan NUTRIFERON.

Rasanya manis-manis labu macam tu sebab salah satu kandungan NUTRIFERON adalah biji labu. 

Antara testimoni yang ingin saya kongsi tentang NUTRIFERON

1. "Nutriferon the best...sy mkn 2 minggu ketuat gugur sendiri tanpa rasa sakit pun".- Rumaizah Zalkornain

http://seindahsenyuman.blogspot.com/2012/12/hilangkan-ketuat-dengan.html?m=0

2. "hari ke-6 lps dmm waktu kemuncak denggi..husbnd sy baru lps kena.sy bg nutriferon dan PD.a week after darah dah back to normal.alhmdulillah..- Roslina Sabiyah

3. Salam..nak tanye,kalau utk resdung apa yg kita boleh sugestkan?

 " for me & hubby... nutriferon 1 sachet morning, diikuti dgn vitamin c & vitalea..- Jusliana Jaafar

Siapa yang perlukan Nutriferon?

1. Sesiapa sahaja yang berumur melebihi 12 tahun yang gaya hidupnya amat sibuk, tekanan gaya hidup menyebabkan system imun individu ini seringkali mengalami serangan yang berterusan

2. Individu yang ingin proaktif di dalam mengoptimumkan respons imun mereka terhadap iritasi alam sekitar dan juga pencemaran udara

3. Individu yang ingin mengekalkan prestasi sistem imun mereka di tahap yang maksimum

4. Individu yang berumur, yang sedemikian terdedah kepada kekurangan imuniti

5. Individu yang diet mereka tidak optimum

6. Individu yang sering tertekan/hidup dalam tekanan

7. Individu yang gaya hidupnya tidak/kurang aktif

Ha. anda yang nak tingkatkan sistem imun badan, perlukan antibiotik semulajadi dan nak menentang virus,bakteria. So pilihlah yang semulajadi ye.
Dalam pada sakit-sakit ni nak juga merancang minum petang tadi buat mee bandung, belasah bahan-bahan yang ada. Hahahaha. Maka inilah hasilnya 


Tak sedap pun tapi disebabkan rasa lapar tu menebal ku telan juga..ihiks..

Sekian, terima kasih.

Puan Has
Shaklee Independent Distributor(883548)
Sms/Whatsapp: 013-2236819
Email: zarariana@gmail.com
Fb: https://www.facebook.com/hasnirah.iris
Pages : https://www.facebook.com/VitaminIbuHamil

No comments:

Post a Comment