Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Friday 9 May 2014

Supplemen Shaklee untuk Keluarga Ku

Assalamualaikum w.b.t. Malam semalam dek kerana kakak upload gambar satay, maka saya ajak en suami mencari satay di Tanjung Malim ni. Alhamdulillah, tanya pada adik yang duduk Tanjung Malim. Kedai satay berada bersebelahan OldTown White Coffee. Lepas Isyak, bersiap-siap dan menuju ke sana. Memang senang sangat la nak jumpa kan sebab terletak di tepi jalan besar. Sampai je satay sedang dibakar. Masyallah.memang besar sataynya. Harga tak tahu la berapa, saya makan 10 satay ayam,5 satay daging, 2 teh ais dan 1 carrot susu. Total RM20.



Ini dia..hihi..besar kan..so, pada kawan-kawan yang tercari-cari satay..sila la berkunjung di sini ye.nama kedai saya tak tahu..hahahha..

Ok.Selesai pasal satay, moh kita cerita pasal supplemen yang diamalkan oleh keluarga saya.

Untuk anak2- MEALSHAKES,OMEGA GUARD, VITAMIN C CHEW
Untuk Ibu- ESP, Mealshakes.Supplemen asas kehamilan.Omega Guard
Untuk Ayah - Esp.Mealshakes.Cinch.Omega Guard.Multivitamin


Mealshakes ni nak bagi SISTEM IMUN diorang KUAT. Kadang seminggu 2 3 kali bagi OMEGA GUARD, nak bagi sel-sel otak berhubung..ihiks...Vitamin C Chew jangan lupa ye. Anti oksidan untuk anak2..Sebab itu anak-anak ku sangat aktif. Kadang bangun awal, siang tak nak tidur.


Budak tecik ni kn, kalau ibu lepas minum ESP ke,makan makanan cheese,mesti nak ngempeng. Lama pulak tu. Udah 2 tahun setengah dik oiiii...marah baby dalam ni..kiki

Pernah baca testimoni orang yang minum Esp ni susu jadi pekat. Tapi saya sendiri minum pun rasa macam tu. Anak melekat lagi lama. Lagi satu, minum Esp ni buatkan kulit anak jadi lembut dan sedap dipegang.

Bila tanya budak tecik ni. Ada susu lagi tak. Dia angguk je. Mulut x lepas.hahaha.

Untung mak jual Shaklee ye dik. Khasiat supplemen dapat juga ke anak.



Untuk ibu macam biasa, makan supplemen untuk bayi dalam kandungan, untuk diri ibu juga.Untuk kulit,rambut, mata, tulang, otak.

Ayah pula disebabkan ayah sibuk nak naikkan otot, maka ibu bagi supplemen khas untuk ayah.hihi.Nantikan hasilnya. Ayah siap beli dumbell untuk otot lengan.

Inilah rutin harian ibu,sediakan protein untuk ayah. 2 scoop Cinch.1 scoop ESP dan sedikit Mealshakes. Alhamdulillah, akhirnya ayah terbuka hati nak makan supplemen, kalau tidak dia akan cakap "makan pil macam orang sakit". Hahahha..

In sha Allah, petang ini jika tiada yang menghalang, nak pergi cari buku 'The Secret Of Millionare Mind' di kedai buku di pekan. 

Jom masak..

Sekian, terima kasih.

*  May offer- MEALSHAKES BUY 6 FREE 1

Has jual Shaklee. Siapa nak cari Extra income boleh contact Has

Sms/whatsapp 013 2236819
Pages : https://www.facebook.com/VitaminIbuHamil?ref=hl
Blog : http://zarariana.blogspot.com/

Has
Shaklee Distributor Anda
883548

No comments:

Post a Comment