Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Saturday 31 May 2014

Langkawi Part 2 vs Supplemen

Ok, semalam dah bercerita separuh pasal perjalanan ke Langkawi. Hari ini ku sambung sikit je lagi..hihi..Petang lepas balik daripada Island Hoping. Selepas berehat. Kami bergerak pula ke Gunung Mat Cincang. Perjalanan ke sana membuatkan kami tersalah arah, gara-gara salah baca map. Setelah berhempas pulas, jumpa juga..bak kata suami ku 'langkawi bukan besar pun'..hahhaha


Masa ni dah puas ambil gambar dan meninjau. Nak turun semula.

Turun dan bergambar di bawah, seterusnya meronda lagi kawasan pulau ini.

Anak-anak pantang jumpa pantai

Banyak gambar yang kami ambil, tapi saya share sikit je ye. Yang penting anak-anak gembira. masa ni badan dah sakit-sakit, allah je la yang tahu.

ibu cover letih, budak tecik dah tak tahan. Letih dan lapar

Layan anak-anak nak makan KFC. Ibu pun tumpang dua kaki. Selepas menjamu tekak, balik ke chalet. Ibu dengan pantas menelan vitamin. Tapi ibu tidak bawa supplemen yang amat penting iaitu OSTEMATRIX. Boleh la pula tertinggal. Supplemen yang sangat membantu melegakan keletihan setelah berjalan-jalan. Ibu telan je vitamin yang ibu bawa. Vitalea,vitamin C,B Complex.

26 May 2014

Ini gambar hari kedua masa tunggu nak bergerak ke Island Hoping

Hari terakhir di Langkawi, kami pergi ke UnderWater World di Pantai Cenang. Membawa anak mengenali dunia haiwan dasar laut.





Anak-anak yang teruja, mana haiwan yang mereka kenal dan tahu, mereka sebut. Secara umum mereka hanya tahu ikan. Hahahha. Yang lain macam udang, ketam.


Selepas daripada UnderWater World ni, kami bergerak semula ke chalet dan berkemas, seterusnya check out dan menuju ke Jeti Kuah. Di Jeti Kuah kami ambil keputusan untuk pergi ke Kompleks Haji Ismail Group untuk mencari coklat dan cenderamata. Antara yang dibeli adalah coklat Daim, Pepero, Kinder Bueno, Loacker dan beberapa jenis yang ku tak ingat namanya. hihi. Kain batik, key chain, seekor burung helang(patung).

Mercu tanda Langkawi

Selamat tinggal Langkawi. Jumpa lagi di masa akan datang. In Sha allah.

P/s: Pastikan supplemen antara checklist utama anda bila berjalan jauh. Hehehe..

Sekian. Terima kasih

Puan Has
Shaklee Independent Distributor(883548)
Sms/Whatsapp: 013-2236819
Email: zarariana@gmail.com
Fb: Hasnirah Iris
Page: Iris Vitamin Shoppe


No comments:

Post a Comment