Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Thursday 5 June 2014

VITAMIN E - Promosi June 2014

Assalamualaikum w.b.t. alhamdulillah. Sudah memasuki bulan baru, June 2014. Kali ini promosi gempak adalah VITAMIN E. Maklum la..nak raya nanti semua pakat-pakat nak cantik. Ada juga yang menggelarkannya VITAMIN CINTA. Ha..apakah itu? ihihi..Jom ikuti

Apa yang anda dapat dengan promosi kali ini?




Dengan setiap pembelian 6 botol

- PERCUMA 1 botol lagi
- PERCUMA keahlian
- CASHBACK BONUS on mid July 2014

Jika masuk ahli, lebih banyak benefit yang anda dapat. Nak tahu apa yang lebih bernilai? Bila kita lebih banyak membantu mereka untuk meningkatkan kesihatan dan dalam masa yang sama kita membantu mereka menambah nilai dalam hidup. Setiap orang pasti mempunyai impian, betul? Jadi apakah dan bagaimanakah anda lakukan untuk memastikan impian itu tercapai?

Vitamin E untuk kecantikan

* Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
* Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
* Menjaga kelembapan kulit
* Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel


Kenapa? Kerana salah satu fungsinya adalah

Memperbaiki Parut

- Memperbaiki bengkak dan ulser kulit
- Boleh digunakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.
- Dengan membaiki pembekalan oksigen dan asid Nukleik, Vitamin E menyembuhkan parut, tompok dan kesan pada kulit.


Salah satu Testimoni Vitamin E.

As salam, ada org tnya sy apa rahsia kulit cantik?? Wah! Cantik kah? Hahaha... actually xda apa pn y sy rahsiakan... sy consume apa y sy slalu share ngn anda smua.. 
ni sy nk cerita apa y sy ambil untuk memastikan kulit sentiasa lembab n glowing! wing! Wing! Hihi.. Sejak sy menyusukn ank sy dah mula ambil ESP, vit C & B-complex. Mmg smpai skng (mybaby 10 bln) mmg xpenah bhenti ambil esp n vitamin. Mmg boleh nmpak kesannya pd kulit. Lepas branak mmg kulit nmpak pucat n kusam. 2 bulan lepas sy tambah pula vitamin E. Kesan mmg Superb!!! Jeragat kt muka pn dah smkin kurang n kulit sntiasa moist n glowing. 

THANK YOU SO MUCH 
SHAKLEE!! 
U MAKE MY LIFE BETTER....

Apa yang terkandung di dalam Vitamin E ni?

Sumber Vitamin E Shaklee :-

#Diperbuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum, yang kaya dengan vitamin E
#Diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopheryl yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E alpha,beta,gama,delta).
#Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran.
#Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

* Selenium - mineral penting untuk kesihatan tetapi diperlukan dalam jumlah yang sedikit.




Ditambah dengan ekstrak biji anggur.

*Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protien, lipid, karbohidrat dan polifenol
*Kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vit E dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C. Dalam erti kata lain minyak biji anggur ni amat berkesan mengatasi masalah kanser serta amat baik utk awet muda dan utk memelihara kecantikan dan yg best grape seed extract terbukti berkesan menguatkan sistem imun badan, menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul .
*Melambatkan penuaan.
*Salah satu phenol yang ditemui dalam biji anggur ialah OPC (oligomeric Proanthi Cyanidin) ni lebih tulen berbanding kumpulan fitonutrien yg lain). OPC ni memelihara tubuh dari penuaan sebelum masanya..OPC juga terikat dengan kolagen. Senang cerita, procyanidin ini juga membantu kulit lebih elastik, membuatkan seseorang nampak muda secara semulajadi.

Jadi tidak hairan la jika vitamin E banyak digunakan untuk kecantikan kulit dan memudarkan parut jerawat.

Sempena bulan JUNE 2014, promosi beli 6 PERCUMA 1 akan berlangsung hingga 30 June 2014. Ayuh dapatkan satu daripada pengedar anda. Jika tidak anda boleh hubungi saya.

Sekian. Terima kasih. Alhamdulillah

Puan Has
Shaklee Independent Distributor(883548)
Whatsapp/Sms: 013-2236819
Email: zarariana@gmail.com
Fb : Hasnirah Iris
Page FB: Iris Vitamin Shoppe

No comments:

Post a Comment