Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Wednesday 11 June 2014

Rajin dan usaha semua kerana Allah

Assalamualaikum w.b..t. Bersua lagi. Alhamdulillah. Sebenarnya nak istiqamah menaip blog senang je. Kuncinya adalah RAJIN. Hahahaha. Walaupun kita tidak tahu nak masukkan input apa tetapi mulakan dengan bagi salam dan perlahan-lahan idea menulis akan datang. Kalau kita meniaga supplemen, sudah tentu kehidupan harian kita berkaitan dengan penggunaan supplemen, dengan customer, hantar barang dan apa saja yang berkaitan. Dulu saya hanya menaip bila datang idea, idea tidak perlu ditunggu, ia perlu dicari. Kalau ada idea, terus tuliskan dalam sehelai kertas, ala-ala draf.



Haaa..itu dia intronya, bukan main lagi.Hihi..Sejak hadiri seminar LUA, saya lebih positif. Fikir yang baik-baik. Tidak mahu aura negatif hadir dalam diri. Rasa down, stress, marah semua kalau boleh campak tepi atau buang terus. Tapi saya hanya manusia biasa, bila betul-betul frust. Tempat mengadu hanya DIA. Bukan disimpan dalam hati. Luahkan.

Kesan yang saya dapat bila positif adalah saya lebih tenang, rajin membaca Al-Quran(bukan menunjuk) sebab sebelum ni saya memang baca cuma waktu tertentu sahaja. Sangat bagus gelombang(energy) yang ada ni. Buat sesuatu dengan ikhlas. Bila saya bergantung harap pada Allah, Allah bagi saya harapan. Alhamdulillah, makin ramai orang baca blog saya,dapat call, dapat whatsapp, kawan lama contact balik. Allahuakbar. Indahnya perasaan ini.

Ada yang tanya supplemen untuk mata, untuk kesuburan, untuk kehamilan. In shaa Allah saya consult semampu mungkin. Moga Allah membuka pintu hati mereka membeli dengan saya dan semoga supplemen ini dapat membantu mereka. Shaklee adalah produk supplemen yang utama di Malaysia. 



Antara supplemen yang terdapat di Shaklee

Apapun semua yang dilakukan di dunia ini wajib kerana ALLAH. In sha Allah, kita ingat DIA,DIA ingat kita.

Kini, keluarga saya amalkan supplemen untuk MENINGKATKAN KESIHATAN, menjana pendapatan dan menyebarkan serta memberitahu pada yang lain agar mereka dapat meningkatkan taraf hidup di zaman serba moden. Jika belum ada rezeki di dunia, mungkin Allah sudah rancang rezeki kita 'di sana'.

Jika ingin menikmati keistimewaan sebagai ahli Shaklee, mari sertai saya bersama team jutawan. Bahagia dunia dan akhirat.

Sekian. Terima kasih.

Puan Has
Shaklee Independent Distributor(883548)
Sms/Whatsapp: 013-2236819
Email: zarariana@gmail.com
Fb: Hasnirah Iris
Page : Iris Vitamin Shoppe


No comments:

Post a Comment