Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Monday 11 November 2013

Mealshakes untuk kecantikan dan kehamilan

Assalam. Hai semua. Siapa yang ambil MEALSHAKES? Dapat rasa atau tidak manfaatnya? Alhamdulillah. Bagi saya sejak amal Mealshakes, kulit badan terutama kulit di bahagian tapak kaki semakin halus. Sebelum ini kasar sangat, tumit macam nak merekah je. Mealshakes asalnya saya bagi anak-anak minum sebab nak bagi SISTEM IMUN BADAN mereka KUAT serta mengelakkan penyakit biasa bagi kanak-kanak seperti demam, batuk selsema. Selain itu bagi MENINGKATKAN SELERA MAKAN dan MENGATASI SEMBELIT.

MealShakes Shaklee merupakan sumber protein tenusu (lembu)dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.Meal shake mengandungi gula pada paras dibenarkan dan selamat kerana di ekstrak dari jagung, bukan pemanis tiruan seperti dalam kebanyakan makanan tambahan kanak-kanak.

Bagaimana MEALSHAKES berfungsi untuk KECANTIKAN?

1. Kerana Meal Shakes mengandungi nutrisi lengkap
2. Kaya dengan protin
3. Agen anti-oksida.
4. Mengembalikan seri wajah.
5. Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan & sisa buangan dari perut dan usus.
6. Sudah pasti KELAZATAN RASANYA.

Untuk kecantikanMengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.

Untuk Detox-Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.

ANtioksida-Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.

Bagaimana MEALSHAKES berfungsi untuk KEHAMILAN dan PERKEMBANGAN KANAK_KANAK?

MEalshakes mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan penting untuk tubuh.Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar dan kehamilan. 

Makanan segera yg rendah lemak dan rendah-glycemic. Lengkap dengan protin, multivitamin dan serat.Kaya dengan sumber kalsium dan protin yg sesuai dengan keperluan tumbesaran kanak-kanak. Perisa Vanilla semulajadi.

Nah. Begitu banyak sumber nutrisi di dalam setin MEALSHAKES. Harga pun berbaloi dengan penggunaan. SAtu keluarga boleh minum. Kanak-kanak setahun keatas, wanita hamil, orang dewasa, orang tua, lelaki dan perempuan. Nak MEALSHAKES? Boleh sms atau whatsapp ok

Sekian. Terima kasih

Puan Has
Shaklee Independent Distributor(883548)
Sms/Whatsapp : 013-2236819
WeChat : Hasni_zara
Fb : Hasnirah Iris
Email : zarariana@gmail.com


No comments:

Post a Comment