Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Thursday 19 July 2012

MealShakes


Assalam..malam ni nak share sikit tentang MealShakes. Anak anda KURANG SELERA MAKAN? MENGALAMI SEMBELIT? INGIN MENAMBAH BERAT BADAN. Mealshakes adalah jawapannya. Kenapa? Tak percaya ke? Saya sangat2 mengesyorkan anda dan anak-anak mengambil Mealshakes setiap hari kerana ianya mengandungi 19 Vitamin dan mineral penting yang lain.

Ini pengalaman saya sendiri.Awalnya saya ambil Mealshakes untuk beri pada anak yang SUSAH NAK JAMAH MAKANAN, SEMBELIT. Hasilnya? WOW..Anak saya makin berselera makan, sembelit? Hanya pada permulaan sebab saya kurang beri air masak pada anak. Kini, anak tak menghadapi masalah lagi. Jom baca apa yang best dengan Mealshakes ni.

Keistimewaan

MealShakes ni menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian.

Ia diperbuat daripada bahan semulajadi( buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) & lain-lain). Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh.


* Asid amino tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan kita, jadi kita perlu mengambilnya dari sumber luar. Pastikan SEMULAJADI, SELAMAT dan BERKESAN ok.*
Siapa perlukan Mealshakes?

1. Untuk bayi (1 tahun keatas)
2. Pelajar
3. Kanak-kanak membesar
4. Ibu mengandung
5. Para atlit
6. Vegetarian
7. Orang sakit
8. Orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera. 

Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh khasiat, Meal Shakes merupakan pilihan bijak.

Manfaat Mealshakes:- 

1. Kerana Meal Shakes mengandungi nutrisi lengkap
2. Kaya dengan protin
3. Agen anti-oksida.
4. Mengembalikan seri wajah.
5. Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan & sisa buangan dari perut dan usus.
6. Sudah pasti KELAZATAN RASANYA.

Jom kita baca testimoni pengguna Meal Shakes:-

Momo bear- Alhamdulillah syukur. Berkat mengamalkan Meal Shakes, berat dah naik 2kg, dulu 35kg sekarang dah 37kg. Ada yang dah nampak perubahan saya dan masih kata saya kurus. Insyallah kalau amalkan minum Meal Shakes berterusan, mesti boleh naikkan lagi berat saya. :)

Nani Razin - Alhamdulillah, anak dah selera makan. Dah bagi makan kuih, nak nasi pulak. Lepas tu nak susu. Sebelum ni tak nak pun makan nasi, bagi nasi buang balik, kalau ikan makan pulak.Tapi sekarang dah makan dan apa saja makanan yang disuap anak nak makan.

Ha...bestkan? Yang nak tambah berat, dah bertambah, yang tiada selera makan dah pun berselera.

Anda ada masalah macam ni? Hubungi saya untuk mendapatkan produk ini


Pn Has
Shaklee ID :883548
Sms : 013-2236819
[Email : zarariana@gmail.com]
Fb : Hasnirah Iris

Klik link untuk info lanjut http://www.shaklee.com.my/eng/prodview_body.asp?prodcode=20321


P/S #1 : Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.

P/S #2 : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment