Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Wednesday 11 July 2012

Info Serba Ringkas

salam and hi semua. Salam perkenalan..baru nak blaja wat blog untuk biz supplement. Selama ni dok baca blog orang, nak cari info. So sekarang apa salahnya saya juga kongsikan info, pengalaman yang saya lalui sepanjang hidup, sepanjang bersama Shaklee..

Saya seorang surirumah tangga yang menjaga dua puteri. Sambil tu buat biz Shaklee untuk membantu orang lain mendapat manfaat supplemen, membantu mereka yang ingin mengubah taraf hidup, disamping menambah pendapatan keluarga. Insyallah.

Bagaimana saya kenal Shaklee? Semuanya bermula dengan niat nak mencari supplemen untuk sentiasa cergas dan dalam masa yang sama susu badan tetap meriah. So, rajinkan diri search tentang supplemen. Dalam banyak yang saya search, Shaklee yang paling banyak keluar info. Wow. Mesti ada sesuatu yang menarik ni.

Iklan susu ibu. Ya, di sini segalanya bermula. Iklan susu yang buat sesiapa tengok, mesti nak minta pm. Memandangkan previous komen dah beratus. Saya tahu, saya dah jumpa the best ever supplemen.

Pengalaman saya dengan Shaklee, kemudian akan saya update. Kenapa nak cari supplemen, perubahan lepas makan supplemen. hihihi...

Now, saya adalah pengedar sah Shaklee. Begitu teruja nak kongsi pengalaman dengan semua.

So, stay tuned dengan saya ye kawan2.(Eh, ramai ke kawan dalam blog?) Insyallah, sikit2, lama2 jadi gunung. Amin..

Sekian.

Pn Has
Shaklee ID : 883548
Sms : 013-2236819[Email: zarariana@gmail.com]
Fb : Hasnirah Iris

No comments:

Post a Comment