Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Friday 27 July 2012

Kecergasan di bulan puasa

Alhamdulillah..syukur pada Allah, hari ini sudah 7 hari kita berpuasa. Moga bulan Ramadhan memberi banyak manfaat untuk semua. Petang2 sambil memasak, saja curi masa menulis.

Selama 7 hari berpuasa, ada 2 hari saya tak ambil ESP sebab lewat bangun. Tapi sempat la makan kurma dan minum air. Allahuakbar, nyata sepanjang hari berpuasa menguji keimanan saya. Semua perkara negatif berlegar di fikiran, penat, lapar, pedih perut,pening dan macam2 la. Tapi tetap gagahkan juga. Sangat berbeza jika saya ambil ESP.

CERGAS, BERTENAGA, PERUT TAK PEDIH. Itulah Yang dapat saya gambarkan jika mengambil ESP berbanding langsung tidak. Hehe...

Jadi, jom kawan2 semua kita amalkan ESP. Perisa Vanila yang lazat.

Maklumat lanjut, boleh klik link ni http://www.shaklee.com.my/eng/prodview_body.asp?prodcode=11003

Boleh pm saya ye kawan2

Pn. Norhasnirah (SID 883548)
Hp. No & Whatsapp (013-2236819)
Fb ( Hasnirah Iris)

No comments:

Post a Comment