Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Monday 19 August 2013

Cahaya Mata Penyeri

Assalam..bertemu lagi kita setelah seminggu lebih beraya. Ha..mesti ada yang sakit dan demam-demam kan. Macam saya dan anak-anak la, akibat beraya sakan dan jalan jauh. Raya ketiga kami satu keluarga dari Perak pergi ke Kelantan, Terengganu dan Pahang. Sekarang ni masih lagi selsema, sampai naik pening dibuatnya. Tapi tak pe, orang cakap sakit tu penghapus dosa..amin.. :) Seronok rasa beraya bersama keluarga kan. Raya pun biz tetap kena jalan,,maklum le duit dah banyak berhabis beli persiapan raya.hihihi..

Ok now nak cerita pasal GLA Complex.Post-post saya sebelum ni banyak tentang GLA kan..sebab apa? sebab saya nak cerita dan kongsi fungsi GLA ni terutama untuk IBU-IBU yang INGIN HAMIL atau INGIN HAMIL LAGI. Saya sangat faham perasaan seseorang apabila bergelar IBU. Tak lengkap rasanya sebagai seorang wanita tanpa melalui proses MELAHIRKAN. Bukan menidakkan kuasa ALLAH. Ye, mungkin ada yang kata, "belum rezeki", saya tak nafikan. Tetapi apabila ada mulut-mulut yang mula bertanya. Tidak kah rasa sedikit terhiris??

REDHA? Ye, kena redha jika perkahwinan dah menjangkau 20 tahun tapi masih tiada zuriat. Kalau 2 tahun? Takkan nak mengalah je kan? Bila dah kawin pasti ada soalan "cepu emas" orang dok sebok tanya kan..sedikit sebanyak pasti hati kecil menangis..Alhamdulillah, lepas kawin aye "bunting pelamin"..aye "subur"..hihi..aye nak membantu teman2 yang ingin CAHAYA MATA..mungkin ada yang kata "ye ke"? "confirm ke"? supplemen hanya salah satu usaha..mungkin hormon badan x stabil, period x teratur yg menjadikan susah nak hamil..tepuk dada, tanya iman....duit berkepuk..ape salahnya klu makan supplemen..bila badan sihat segar bugar..badan dah sedia nak menerima si comel.. 

Kalau kawan-kawan ada masalah period tak stabil, senggugut teruk, apa kata kawan-kawan STABILKAN HORMON dan BAGI PERIOD TERATUR dulu..Bonus..makan supplemen ni kulit jadi CANTIK tau..sebab dalam ni ada VIT E..Vit E kan bagus untuk kulit..so kulit CANTIK BERSERI mcm aye..hahahaha..


Ok kawan-kawan, kalau nak dapatkan kulit cantik berseri, boleh pm aye ye.

Sekian. Terima kasih

Puan Has
Shaklee Distributor (883548)
Pm/Whatsapp: 013-2236819
Email : zarariana@gmail.com
Fb : Hasnirah Iris

No comments:

Post a Comment