Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Sunday 30 March 2014

Harga ahli untuk keahlian sahaja

Assalamualaikum.w.b.t.. Diam tak diam, March 2014 bakal meninggalkan kita, sungguh pantas masa berlalu. Alhamdulillah, bulan ini saya banyak 'memberi', moga mereka sentiasa gembira. Amin. Seminggu(24 March 2014) di kampung terasa singkat waktunya. Lagipun ada majlis pertunangan adik ipar yang dibuat Khamis lalu(27 March 2014). Simple je majlis ni, pihak lelaki memberi 5 dulang dan di balas 7 dulang oleh pihak kami..Cewahhh..Saya membantu mana yang boleh. Sakit belakang tapi OSTEMATRIX jadi peneman setia..ihiks.




Jadi bila MARCH 2014 berakhir maka dengan rasminya PROMOSI ESP BUY 6 FREE1 juga akan berakhir. Huhuhu. sedih kan, rugi pada anda yang masih belum grab ESP ni. Banyak sangat kelebihan kalau amalkan. Baca SINI



Buat anda yang belum daftar sebagai ahli, promosi ESP membolehkan anda mendaftar keahlian secara PERCUMA!!! Dapat Bonus on mid April!! Dapat satu tong ESP PERCUMA!!! Ha, banyak sangat dah kelebihan jadi ahli selain daripada khasiat ESP itu sendiri. Jadi, apa anda tunggu lagi? Lagi 2 hari je lagi ni. Cepat rebut peluang ni ok..

Di Shaklee, bukan sahaja ada supplemen untuk tingkatkan kesihatan dalaman tetapi ada SKINCARE(NutriWhite, ENfulselle), Hair Care(Prosante) dan juga PENAPIS AIR..

Saya dah cuba pencuci muka NUTRIWHITE, best sangat bila pakai. In sha Allah, lepas ni nak cuba Hair Care(Prosante). Apa salahnya kita meneroka setiap kebaikan yang ada di dalam setiap produk Shaklee kan? Banyak sangat benefit atau kelebihan jika anda join Shaklee.

Disebabkan Shaklee sudah menguatkuasakan P&R yang memang dah ada sebelum ni, kami sebagai SID kena atau WAJIB jual dengan harga retails.. Nak harga ahli? Anda perlu menjadi ahli terlebih dahulu.

So bagaimana ingin mendapatkan harga ahli..?? PM saya untuk maklumat lanjut.. Jom sertai family kami untuk manfaat yang bermacam2 sebagai ahli shaklee..!!

Pendaftaran keahlian : RM 65 + RM 10(WM)/RM 20(EM) Postage Memberkit


Atau, pembelian bernilai RM 680 (=200 UV) akan mendapat keahlian PERCUMA.

^^ Yuran Keahlian adalah seumur hidup.Majalah Rasmi "Shaklee Today" akan diterima setiap 2 Bulan.(Supervisor ke atas)

^^ Nikmati potongan harga 15-20% bagi setiap product Shaklee yang ditawarkan.

^^ Tidak perlu berkejar atau keluar mencari pelanggan. Tidak perlu "head-hunting" untuk mencari downline.

^^ Tidak perlu menyimpan stok di rumah.

^^ Kelas bimbingan diberikan secara online/offline, kami sediakan group tertutup di FB untuk berkongsi tips/sharing on marketing, bisnes, consultation, produt knowledge, motivation dan lain-lain.

^^ SISTEM yang kami gunakan telah terbukti membawa kejayaan kepada ramai ahli-ahli Shaklee di bawah Shaklee 2 U. Menjana INCOME 3-4-5 ANGKA, menikmati BONUS KERETA, PERCUTIAN bertaraf 6 STARS, Umrah & Ziarah, semuanya tidak mustahil bila anda bersama Shaklee!


Menarik kan? Tiada jalan singkat atau mudah untuk berjaya, kena harungi 7 gunung untuk mengecapi semua ini. Saya dah pilih? Anda?

Jom sertai kami untuk mengecapi semua ini. Anda bersama dengan produk unggul melebihi 50 tahun

* Doakan untuk semua penumpang dan kru MH370.

Sekian. Terima kasih

Puan Has
Shaklee SID : 883548
Sms/Whatsapp : 013-2236819
Email : zarariana@gmail.com
Fb: Hasnirah Iris

No comments:

Post a Comment