Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Wednesday 2 April 2014

KUATKAN DAN SIHATKAN TULANG ANDA DENGAN OSTEMATRIX

Assalam.. April menjelmakan dirinya. Alhamdulillah.Masih diberi kesempatan menikmati nikmat Allah. Amin. Sehari dua ini kesihatan saya agak menurun. Kepala sakit dari pagi sampai ke petang.Dugaan ibu hamil. Walaupun saya makan supplemen tapi itu tidak menjanjikan yang saya tidak akan sakit. Tapi saya akui, kesihatan lebih baik daripada sebelum mengambil supplemen.

Ok, cerita tentang supplemen dan kehamilan, suka sangat saya nak beritahu anda yang bulan APRIL 2014 ini adalah bulan KALSIUM. Kenapa saya kata bulan kalsium? Kerana bulan ini promosi BUY 6 FREE 1 jatuh kepada KALSIUM SHAKLEE iaitu OSTEMATRIX!!!!!!!!!!!!!!!!



Alhamdulillah, susu selalunya amat disarankan kepada ibu-ibu hamil dan kebanyakkan ibu-ibu hamil culas dalam pengambilan tenusu terutamanya SUSU. MUngkin rasanya yang membuat anda loya, kembang tekak dan sebagainya tambahan lagi apabila diambil pada waktu pagi. 

Pada saya, saya suka je susu dan saya tetap ambil Ostematrix sebelum tidur dan jika menempuhi perjalanan yang jauh. Saya ambil sebelum tidur. Antara fungsinya adalah MELEGAKAN KELETIHAN, MENGELAKKAN KEKEJANGAN, MEMUDAHKAN/MELAWASKAN PEMBUANGAN, MENGELAKKAN SAKIT GIGI, KUKU PECAH dan banyak lagi manfaatnya..

Syukur sangat sebab kandungan kali ketiga ini, saya sudah bertemu dengan pilihan terbaik dan terhebat dalam kelasnya yang tersendiri iaitu SHAKLEE. Alhamdulillah.Walaupun saya makan pil kalsium saya tetap tidak lupa nak minum susu untuk ibu mengandung. Nak KALSIUM LEBIH..hahahha


Yang bestkan, bila ditambah dengan ESP, rasanya lagi la SEDAPPPPPPP..Gabungan ESP+ Oste juga membantu merangsang PENGHASILAN SUSU IBU. Bonus, KULIT IBU CANTIK, RAMBUT CANTIK, KUKU CANTIK, PEMBUANGAN LANCAR, dan macam-macam lagi khasiat ibu dapat tau.

Di samping itu, jisim tulang juga makin padat dan dapat menguatkan tulang. Dengan kalsium yang cukup, bayi tidak akan ambil kalsium sedia ada di dalam tubuh ibu.Hasilnya, tak la anda bongkok sebelum masanya akan. GAGAH gitu..hahahha

Sekiranya anda tergolong dalam kumpulan yang tidak minum susu, mengandung atau sedang breastfeed, atau selalu mengalami sakit-sakit kaki, sakit-sakit sendi, sakit di bahagian tulang belakang, sejuk-sejuk badan, rasa bisa di tapak kaki, kebas atau terasa seperti kaki dicucuk-cucuk dengan jarum mahupun mereka yang sedang menjalani fisioterapi....cubalah Osteomatrix Shaklee .Insyallah..

Nak cantik macam saya? hihi..pm je aye ok

Sekian, terima kasih

Puan Hasnirah
Shaklee SID: 883548
Sms/Whatsapp: 013-2236819
Email: zarariana@gmail.com
Fb: Hasnirah Iris



No comments:

Post a Comment