Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Thursday 17 October 2013

Cadangan Pakej Vitamin untuk Haji & Umrah

Assalam dan salam Aidiladha kawan-kawan ku. Alhamdulillah, syukur masih diberi nafas oleh Allah untuk terus mencari redha NYA. Bercerita tentang raya haji, tidak banyak pengalaman atau memori mengenainya. Cuma biasa saya lihat dalam TV menceritakan kisah Nabi Ibrahim a.s. Walaupun sentiasa diulang cerita, tidak jemu mendengar. Betapa agungnya kuasa Allah. Kisah-kisah Nabi kebiasaannya kita dengar pada waktu zaman persekolahan kan..Asyik sekali mendengarnya.

Sempena raya haji yang penuh mulia ni, saya share kan link ceramah yang saya panggil KISAH SYAHDU. Saya berdoa moga saya dan suami serta anda semua dapat menjejakkan kaki ke Tanah Suci. Saat menulis ini pun, air mata tiba-tiba bergenang. Membayangkan betapa seronok dan indahnya andai sampai ke sana.

Selalu saya dengar berita yang kebanyakkan jemaah haji akan jatuh sakit bila di Mekah. Mungkin sebab pertukaran cuaca yang mana kita sedia maklum cuaca di Mekah panas. Jadi persediaan dari segi fizikal dan mental amat penting. Pada jemaah yang pentingkan kesihatan dalaman. Saya mencadangkan anda bawa supplemen ini bersama. Ye la kan, cuaca sana tidak sama dengan Malaysia. Jadi mungkin ada jemaah yang demam, sakit tekak, lemah badan, sakit kepala. Sudahnya, nak buat ibadah pun tak selesa.

Antara yang saya boleh cadangkan :-

CADANGAN PAKEJ HAJI DAN UMRAH
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Terdapat 3 jenis Set Haji yang ditawarkan mengikut bajet

1) Set Premium (Haji/Umrah)

- Set A (Vita Lea, Vit C , B Complex)
- Nutriferon
- Performance Drink
- Ostematrix
- Advance Joint Health Tablet

2- Set Advance (Haji/Umrah) Pesakit Diabetis/Darah Tinggi/Kolestrol

- Set A (Vita Lea, Vit C , B Complex)
- Performance Drink
- Ostematrix

3 - Set Basic A (Haji/Umrah)

- Set A (Vita Lea, Vit C , B Complex)
- Performance Drink
- Ostematrix

- Set Basic B (Haji/Umrah)


- Nutriferon
- Performance Drink
- Ostematrix

Credit to Mommy Zura Betty

In shaa Allah, kita hanya merancang dan bersedia, jika sakit juga, itu adalah kehendakNYA. Moga mendapat haji yang mabrur. Amin. Saya berdoa untuk semua.

Sekian. Terima kasih

Puan Has
Shaklee Distributor(883548)
Sms/Whatsapp : 013-2236819
Email : zarariana@gmail.com
Fb : Hasnirah Iris


No comments:

Post a Comment