Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Monday 15 April 2013

Info Basic H

Assalam frens..Apa khabar semua? Entry ni saya nak kongsi info tentang Basic H..Pencuci serbaguna khas dari SHAKLEE..yang pasti selamat untuk anda, rumah dan bumi..Jom baca

BASIC H

Dengan BASIC H,pasti bersih dan selamat, bersih dan mesra alam, bersih dan berkesan, bersih dan JIMAT.Setiap botol mengandungi 473ml dan menjadikannya 182 liter!!! Wow..banyak kan. Satu jumlah penjimatan yang luar biasa, benar-benar berkuasa, pembersih handal yang menanggalkan minyak gris degil dengan kepekatan berganda yang hebat.

* Digunakan bagi beribu-ribu kerja rumah
- Membuang kotoran
- Minyak gris
- Kotoran dari mana-mana permukaan yang boleh dibasuh, luar dan dalam, dinding, tingkap, cermin, lantai, peralatan dapur, dapur masak, mana-manabahagian tertutup dan perabot.

* Kesan calar balar yang mengandungi minyak gris degil meninggalkan kesan comot yang digunakan bagi :-

- Membersihkan laluan minyak
- Tempat pembakar gril
- Ketuhar

* Formula paten tertunda TANPA PERLU BILAS, TIADA KESAN COMOT DAN TIADA KESAN CALAR.


Di Shaklee kami menjamin mutu kebersihan

* BEBAS TOXIC
* KEPEKATAN BERGANDA
* BIOSURFAKTAN
* SEMULAJADI
* BEBAS FOSFAT

Ini yang saya baca dari MASTER IFFAH ANUAR



Ikuti pula apa kata pengguna BASIC H


2 HARI mandi gunakan Shaklee Basic H². Bau badan yang pahit hilang. Kulit tetap kekal lembab. Tak kering macam guna sabun basuh. hehehe... Agak² ada yang berbau pahit, sila mandi gunakan Shaklee Basic H². Terbaaeeekkkk !!
 ********************

testimoni customer jan bg anak die mandi dgn basic H

Nor Adila Mohd Rosli
"wah jan best gile cuci toilet dgn basic h hihi..bersih..anak puan yg selalu gatal malam2 dua mlm ni dok bunyi gatal doh tp xtaulah hihi..dila mandi dia dgn basic h"

***********************
Tu dia kan..Maksud mandikan bukan rendam anak dalam sebotol BASIC H. Cukup setitik je. BASIC H kan pekat, sikit je buih dah banyak. Tapi ada juga yang salah pemahaman, kata macam-macam pasal BASIC H. Ye la, kalau dah tak suka, biar banyak kebaikan pun, takkan dipandang. So biarkan mereka terjun dengan labu-labunya.

Saya di sini hanya kongsi kebaikan tentang produk-produk Shaklee. Selebihnya, tepuk dada tanya iman. Next entry saya tulis lagi 1001 keistimewaan BASIC H.

Ok, bagi yang nak dapatkan BASIC H dengan harga istimewa, jangan segan silu pm saya.

Sekian.

Pn Has
SHaklee ID : 883548
Sms : 013-2236819
Email : zarariana@gmail.com
FB : Hasnirah Iris

No comments:

Post a Comment