Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Friday 19 July 2013

Watermark testimoni

Assalam. HOT.HOT.HOT..hihihi.. X de apa yang nak cerita, cuma cerita hot tentang TESTIMONI. Testimoni ni selalunya kita dapat atau tahu selepas penggunaan sesuatu produk atau barang kan? Ni ada pulak manusia x bermoral, pergi ambil testimoni PRODUK SHAKLEE yang tentunya HOT kan..Pastu tepek kat produk yang dijual. Aiyoooo..sekali pun you alls dapat gambar daripada En Google, sudah tentu gambar tu mempunyai cerita tersendiri. 

Lagi satu aku pelik juga, kalau gambar tu bukan orang yang ambil produk kau jual, kenapa kau tetap tepek buat testimoni produk kau?? Salah dari segi undang2 ni. Walaupun owner x letak watermark, pada aku la kan..orang tu x beli produk dari aku atau wakil Shaklee lain, takut aku nak guna gambar atau cerita mereka. Selalunya yang aku share, testimoni yang ada dalam susur galur JUTAWAN je.

Bukan setakat dalam fb je salah guna gambar, tapi dalam suratkhabar, majalah pun ada..AWAS pencopet..kamu diperhatikann!!!!!!!!!!!!!!! Apa yang bestnya, dalam En Google ni, boleh dikatakan banyak testimoni dari produk SHAKLEE..Hahaha..gila glams makkkkkk...

Sebab tu sangat2 penting bila kita nak share testimoni, kita letak WATERMARK (etc FB/Email/Blog/No Hp) dan satu perkara lagi, kalau dah awak memang susur galur JUTAWAN, pleasa,please,please...Listen,listen,listen...JANGAN,JANGAN sesekali pergi comment " MOHON SHARE". Huh..ampunnnn..ada yang nak kena pancung dengan Nanny Cery or Mommy Zura ku..Hahahahha..Kehebatan team Jutawan x dapat disangkal lagi sampaikan yang bukan keturunan turut sama SHARE testimoni dan status update. Hebatkan..???

Satu lagi yang perlu anda tahu, kena kenal siapa "mak" iaitu orang yang registerkan anda. Apa pun syukur sangat ditemukan dengan group Jutawan ni. Peringatan terakhir, sila jangan salah guna produk testimoni orang lain. Kalau letak kredit pun x guna, sebab owner x pakai pun produk kau..ahaks..

Sekian.

Pn Has
Shaklee Distributor (883548)
Pm/Whatsapp: 013-2236819
Fb : Hasnirah Iris
Email : zarariana@gmail.com

No comments:

Post a Comment