Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Wednesday 3 July 2013

Kekal Cantik dengan GLA COMPLEX

Assalam. Alhamdulillah, sudah lepas fasa jerebu yang teruk melanda di selatan dan tengah tanah air tercinta. Hujan lebat dan panas terik silih berganti, sepanjang itu juga kesihatan anak2 dan saya sendiri terjejas. Berkat sabar dengan dugaan ini di samping mengambil supplemen seperti NUTRIFERON dan Vitamin C Chewable, Alhamdulillah semakin sihat. Diam tak diam sudah memasuki bulan Julai dan tak lama lagi seluruh umat Islam akan berpuasa.

Bulan Julai juga Shaklee buat promosi GLA Complex BUY 6 FREE 1. Nampak macam banyak je kan. Tapi kalau kumpul pakat-pakat beli dengan adik beradik, sedara mara, tak la rasa terbeban sangat kan..saya makan GLA awalnya hanya untuk kurangkan keguguran rambut selepas melahirkan anak kedua. Tapi syukur, saya dapat lebih daripada itu, kulit badan jadi semakin licin dan cantik. GLA ni mengandungi Vitamin E tau. Sebab tu ianya dapat mencantikkan kulit dan juga melembabkan.




Perlu ke makan GLA ni?

Hihihi..ini antara fakta yang anda kena tahu. Ramai orang salah anggap bahawa GLA hanyalah untuk wanita. Sebenarnya supplemen GLA mengandungi asid linoleik yang sama penting seperti asid amino TIDAK BOLEH DIHASILKAN OLEH TUBUH MANUSIA. Ianya hanya diperolehi daripada makanan. Ha..jadi, kena la cari dari sumber yang SEMULAJADI kan.

Cakap je x guna kan, rasailah sendiri. Testimoni dari seorang rakan yang mengalami masalah keguguran rambut dan BONUS nya..berat badan turun!!!


rambut aku pun dah kurang gugurnye.alhamdulillah.supplement ni leh kurangkan berat bdn skali ke.coz berat aku dah kurang sekilo.hehhee

Nah. Itu dia, percayalah, berkesan..hihi. So, apa anda tunggu lagi? cepat-cepat grab sebelum promosi tamat. Normal price Rm91.25. Harga promosi?? Jangan segan nak pm saya ye..borong jangan tak borong, kali ni GLA pulak akan SOLD OUT. Maklumla, semua nak cantik masa raya nanti kan..

Sekian.

Pn Has (Shaklee Distributor-883548)
Sms/Whatsapp : 013-2236819
Email : zarariana@gmail.com
Fb : Hasnirah Iris

No comments:

Post a Comment