Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Monday 4 February 2013

Testimoni - OMEGA

Assalam. Alhamdulillah, teruja hari ini membaca testimoni customer. Ikuti kata Pn Azuraini Abdul Majid Aju tentang keterujaan beliau.
_________________________

Alhamdulillah......Alhamdulillah...Alhamdulillah....
Selama ni sy hanyalah pembaca setia SGL, namun hr ni sy nk berkongsi cerita dgn semua kngkawan d'sini...
Sy mengandung 4mgggu, walaupun sy disahkan PCOS. Period sy regular, namun berat bdn yg b'tmbah m'gngu thp k'suburan sy. Sy t'pksa m'ngambil clomid + metmorfin ats nsht Pakar O&G. Sy xhbis lgk consume GLA +Alfalfa+Omega...dan utk pngetahuan semua pembaca jg, sy br menjalani operation pd November 2012 yg lalu krn "ectopic pregnancy". Alhamdulillah, t'gerak hati nk cuba Shaklee ni ats nasihatNorliza Ibrahim, sy mula consume Shaklee 1 Jan 2013, smlm sy check UPT +ve. last period sy 25 Disember 2012...Ya Allah syukur.. sgt2. Kpd yg m'ngidap PCOS spt sy, In Sha Allah ada jln nya, Usaha+Doa+Ikhtiar...:)

_______________________________
Alhamdulillah, tahniah diucapkan kepada beliau. Ini lagi satu cerita dari Pn Farihah
_________________________
Kelmarin, anak sulung saya (8 tahun) badannya sangat panas selepas pulang dari sekolah. 

#Petang saya berikan dia 2 sudu Performance Drink + 1 Vita-c chewwable
#Tuam kepala dengan Basic H
#Malam sebelum tidur saya berikan 2 sudu Mealshake + 2 OmegaGuard

Semalam, bangun pagi pergi sekolah macam biasa. Balik sekolah, aktif bermain macam biasa.

Alhamdulillah.. kali terakhir dia demam panas, saya pon dah x ingat bila. Untuk rakan-rakan yang konsisten dengan Shaklee supplement, perlu diingat, bila kita amalkan supplement, tidak bermaksud kita kebal dari sebarang jenis penyakit. Sakit sikit2 perlu untuk boost immune system, Cuma beza pengamal supplement :

# Jarang sakit
# Cepat recover bila sakit

Alhamdulillah :-)

____________________________________
Ha..untuk anda yang inginkan kesihatan lebih baik,mencuba untuk hamil, boleh amalkan OMEGA.Omega -3 yang terdapat di dalam minyak ikan ini juga boleh mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS dan memberikan kulit licin serta kemerah-merahan.Bukan sahaja untuk wanita, lelaki, tua, muda, malah anak-anak pun digalakkan ambil.

Bulan promosi ni, memang elok la anda grab laju-laju OMEGA. Harga jauh lebih murah daripada harga runcit. Boleh juga hadiahkan pada ibu bapa. Berapa sangat la kalau nak dibandingkan dengan kasih sayang mereka :)..Terbaiklahhhh...


Salam mesra

Pn Has
Shaklee ID 883548
013-2236819[zarariana@gmail.com]

No comments:

Post a Comment