Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Sunday 9 June 2013

Retire Young Retire Rich

Assalam..lama tak update blog..ada beberapa perkara yang tak dapat dielakkan. Latest story tentulah tentang National Conferance Shaklee yang baru semalam berlangsung. Saya attend..meriah sangat2. Alhamdulillah, walaupun cycle lepas saya belum dapat award, semangat yang kawan2 saya bagi amat memberangsangkan. Bayangkanlah saya sebagai supporter pun dah terasa aura mega positif (sangat bersemangat..hihihi)

Tapi apa yang menyedihkan, saya tak dapat bergambar dengan idola Shaklee saya Master Cery, Master Laila, Master Zura serta kawan2 SHaklee yang lain. Dalam dewan je, anak meragam. My hubby said, "jom la keluar, anak x mo dok diam ni"..sedih. Walaupun itu yang saya inginkan(bergambar dengan master). But, its ok..saya nekad dan berjanji dengan diri saya, next cycle, I'LL BE THE ONE WHOSE TAKE THE AWARDSSSSS!!!!!! Ayat positif dan semangat yang en hubby bagi "Tahun depan, ibu pulak jadi master"..In Shaa Allah...Kena kerja lebih kuat...RETIRE YOUNG RETIRE RICH..sapa tak nak kan?

Setiap orang ada masalah, cara kita menangani itu yang orang nak tengok. Bukan setiap hari mengeluh dengan masalah. Dengan itu saya ingin membantu seberapa ramai orang mengecapi impian dan mendapat kesihatan lebih baik. Saya berada di landasan yang betul. Selagi daya saya akan berusaha tanpa henti. Jika belum berjaya, mungkin belum masa saya. Saya tunggu masa itu dengan usaha. Amin..

Bermula dengan 2 angka..Tak mustahil menginjak ke 3,4,5 dan seterusnya 6 angka..ramai yang kerja berjawatan tinggi, berhenti kerja untuk mengejar impian dalam Shaklee..telah terbukti...

Marilah kita membantu lebih ramai orang meningkatkan taraf hidup mereka. Jika anda ingin menyertai kami. Sila hubungi saya.

Sekian.

Pn Has
Shaklee ID:883548
Pm/Whatsapp: 013-2236819
Email: zarariana@gmail.com
Fb: Hasnirah Iris

No comments:

Post a Comment