Perlukan supplemen?

Alhamdulillah, moga perkongsian di dalam blog ini bermanfaat untuk semua terutama IBU HAMIL. Perkongsian melaui pembacaan, pengalaman sendiri dan pengalaman kawan-kawan seta blogger2. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. SELAMAT MEMBACA DAN BERI KOMEN.

Tuesday 1 January 2013

OMEGA GUARD SHAKLEE

Salam semua..masih dalam mood tahun baru 2013..hihi.. apapun, yang sudah berlalu, biarlah menjadi sejarah. Tahun 2013 ini, berusahalah kita untuk memperbaiki kelemahan diri, ikhlas membantu mereka yang memerlukan, memperbanyakkan zikir, rajin sedekah.. Untuk itu saya nak kongsikan info mengenai keistimewaan Omega Guard Shaklee. Jom baca



  • Melindungi Jantung Anda - Omega Guard membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.
  •  Membantu Mengurangkan Risiko Penyakit Jantung - Satu penyelidikan menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari.
  • Minyak Ikan Terbaik Di Dunia - Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi manakala DHA penting bagi perkembangan dan fungsi-fungsi otak.
  • Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal - Dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molukel yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakkan jenis ikan.
Dari mana Omega Guard di hasilkan?

Omega diekstrak dari ikan laut air dalam( sardin, mackerel,herring,anchovies) di perairan Jepun. Ia BUKAN DARI HATI MINYAK IKAN. Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan.. 

Berbanding dengan produk omega di pasaran, Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Satu sajian membekalkan 905mg asid lemak omega 3 EPA dan DHA.

Perbezaan 

Kebanyakan pengusaha-pengusaha kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan, akan tetapi kaedah ini bukan hanya akan memusnahkan sesetengah nutrien, malah tidak boleh menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan.

Shaklee menggunakan kaedah ULTRATULEN BERGRED FARMASEUTIKAL teknologi terkini untuk menghasilkan Omega Guard. Ianya dihasilkan melalui suatu proses penyulingan PROPRIETARI TIGA MOLEKUL untuk mengekstrak asid lemak oemga 3 yang paling tulen dan paling semulajadi sementara menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri,arsenik,kadmium,dioksin dan PCB(Polychlorinated Biphenyl-merupakan bahan kimia industri yang sangat bertoksik)

Fakta Nutrisi ( setiap kapsul)
~ Asid Lemak Omega-3 - 330mg
~ EPA - 180mg
~ DHA - 120mg

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
________________________________
Salam sayang

Pn Hasnirah
Shaklee Independent Distributor ( 883548)
Sms/Whatsapp :013-2236819
Email :zarariana@gmail.com

No comments:

Post a Comment